2019

Gener

Noves Tecnologies

10 de Gener de 2019 Carmen R.

Les noves tecnologies redefineixen la manera d'aprendre i ensenyar. En els nostres usuaris ho estem veient amb resultats positius, millorant les seues competències i acostant-los a un món en constant canvi.

Visita al Museu de la Nina a Onil

25 de Gener de 2019 Africa M.

Amb la visita al Museu de la Nina d'Onil acomiadem la setmana✨👗

Primera cull Projecte Flora

30 de Gener de 2019 MariCarmen M.

La nostra primera collita de bolets! Tots molt emocionats amb el creixement tan ràpid d'aquests bolets tan saborosos.

Febrer

Visita IES Fra Ignacio Barrachina

4 de Febrer de 2019 Carmen R.

Gràcies als alumnes del Fra Ignacio Barrachina per un matí agradable, és estupend compartir experiències tan divertides. Fins a la pròxima!

Dia Mundial de les Malalties Estranyes

26 de Febrer de 2019 Carmen R.

Adibi hui s'ha reunit amb diferents associacions i partits polítics en la seua Mesa de la Dependència. Gràcies per sumar-vos i donar visibilitat al Dia Mundial de Malalties Estranyes.

Març

Col·laboració Associació A Toda Vela

20 de Març de 2019 Africa M.

Els dies 18, 19, 20, 21 i 22 de març hem assistit a una formació en la innovadora associació A toda vela, a Almeria. L'experiència ha sigut molt enriquidora, no sols pels coneixements adquirits, sinó per l'excel·lent acolliment per part de tot l'equip i l'intercanvi d'informació i idees. GRÀCIES. Fins prompte!!!

Gal·la Aniversari

28 de Març de 2019 MariCarmen M.

El pròxim 6 d'abril celebrarem una Gala pel 20 aniversari de la nostra Associació, amb la col·laboració del Centre Cultural Salvador Miró, els alumnes de l'IES Fra Ignacio Barrachina que participen en el Projecte Sincopats i els alumnes de flauta de l'Escola de Música del Castell Vermell.

Mones Artesanals

28 de Març de 2019 Carmen R.

Ahir vam tindre la meravellosa oportunitat de veure com s'elabora artesanalment una mona de xocolate de principi a fi, gràcies a FIDEL RICO. Vam aprendre molt!!! Ens va dedicar el seu temps i a més ens va regalar la mona que va fer. Estava boníssima!!! Un milió de gràcies!

Abril

Esmorzar amb AFA

1 de Abril de 2019 Chemi G.

L'altre dia vam tindre una bonica activitat amb l'Associació AFA. Ens vam anar de compres i després en una activitat conjunta al pati vam fer aquests saborosos pinchitos de fruita. Ens encanta compartir moments amb ells

Col·laboració amb AFA

4 de Abril de 2019 Carmen R.

Junts hem compartit una sessió de jocs de lògica en la pissarra digital. També li vam donar la benvinguda a la primavera amb un saborós taller de cuina en el qual preparem broquetes de fruita. Prèviament visitem el Mercat Central d'Ibi on comprem les diferents peces de fruita per al taller

Un Viatge a un Món Nou

13 de Abril de 2019 Africa M.

Gal·la 20 aniversari de l'associació Babilón. Ple total a la Casa de la Cultura Salvador Miró d'Ibi, es van esgotar totes les entrades. Van participar grans músics i actors de la nostra localitat, pertanyents a l'IES Fra Ignacio Barrachina, Castell Vermell, Col·legi Teixereta, Projecte Síncopats i La Música que ens uneix. També gaudim de l'obra teatral "Un viatge a un món nou" protagonitzada per actors i voluntaris de la nostra associació

Maig

Memorial José Manuel Zambrana Pleguezuelos

14 de Maig de 2019 Babilón

T'apuntes?🏃‍♂️🏃‍♀️ El dia 15 de juny es realitzarà el VII Memorial de José Manuel Zambrana Pleguezuelos. El recaptat contribuirà a la millora dels serveis de l'Associació Babilón. ❤️🧡

Escola de Cinema

15 de Maig de 2019 MariCarmen M.

Ja tenim pla per a aquest estiu! 🎥ESCUELA DE CINE 2019🎙️💥 Amb activitats adaptades segons els interessos i necessitats dels joves i adults que vulguen gaudir el mes de juliol.

Proyecte Flora

22 de Maig de 2019 Carmen R.

Us recordeu del nostre Projecte FLORA? Plantes en mal estat s'han recuperat gràcies al taller de jardineria. Quina alegria! 🌼🌹🌺🌵

Xarrada Informativa amb Adibi

31 de Maig de 2019 Africa M.

Tots junts som més forts, el lema de Adibi que volem fer extensible per a tots. Si ens unim disposarem de més eines de treball. Hui, productiva taula de treball en matèria d'ocupació i diversitat funcional, conjuminant sinergies de treball i posades en comú per a treballar en equip per i per a la inclusió laboral de les persones amb discapacitat.
Gràcies a l'Ajuntament d'Ibi per oferir-nos els seus recursos i a Cocemfe Alacant, la nostra federació que disposa d'una gran trajectòria i experiència en matèria d'ocupació.

Juny

#RetoInnovaciónSocial2019

5 de Juny de 2019 Chemi G.

Ahir vam poder presentar el nostre projecte amb els nostres amics de #CreamPrime en #RetoInnovacionSocial2019. Un plaer compartir espais amb la resta d'associacions finalistes. Continuem treballant!

#MareaRoja

15 de Juny de 2019 MariCarmen M.

Bon equip #MareaRoja per al Memorial José Manuel Zambrana Pleguezuelos on entre altres activitats realitzem un sorteig de dos lots de productes de Hega Hogar, botelles de vi i una samarreta de l'Associació Babilón. Moltes Gràcies per la vostra col·laboració i suport.

La Cultura de l'Espart

21 de Juny de 2019 Carmen R.

Hui en el Taller SOCIOCULTURAL hem pogut conéixer la increïble cultura de l'espart🌾👜. Gràcies Juan Masegosa per ensenyar-nos aquestes boniques tradicions!

Viatge Fi de Curs

28 de Juny de 2019 Africa M.

Viatge de fi de curs al Balneari d'Archena 💆‍♂️🧖‍♀️. Repetirem! 🌞🌊

Juliol

Col·laboració Especial durant els Tallers d'Estiu

1 Juliol de 2019 MariCarmen M.

Un any més donem les gràcies al gimnàs #*energym per cedir a l'Associació Babilón les seues instal·lacions, perquè puguem realitzar activitats que milloren la salut. I moltes gràcies a Bea pel seu somriure i amabilitat! Sou estupends!

Tallers d'Estiu 2019

16 de Juliol de 2019 Africa M.

Entre enregistrament i enregistrament a la 📹Escola de Cinema🎞 fem una mica d'esport🏀. Gràcies Zineb per la teua alegria!

Visita Exposició Titanic

25 de Juliol de 2019 Carmen R.

Acomiadem l'Escola de Cinema📹🎞 amb una visita a l'exposició del Titanic🚢 a Alacant.

Agost

Feliç Estiu

Agost de 2019 Babilón

Tots els membres, usuaris, col·laboradors, voluntaris de l'Associació *Babilón d'Ibi us desitgem un Feliç Estiu, nosaltres seguirem durant l'estiu formant-nos i preparant-nos perquè quan torneu al setembre aquest tot llest.. Ens veiem al setembre i GAUDIU.

Setembre

Ja som Ací....

2 Setembre de 2019 Babilón

Arranquem!🔛 Continuem aprenent, creixent, millorant el suport per a les persones que el necessiten. Amb nous projectes, amb més ganes que mai!✅

Curs d'Auxiliar de Comerç Adaptat

17 Setembre de 2019 Babilón

Huit joves d'entre 16 i 21 anys ja han començat a formar-se amb el PFCB ADAPTAT en "ACTIVITATS AUXILIARS DE COMERÇ"🛍🏪.
Joves que no entenen la discapacitat com una barrera per a aconseguir una ocupació. Anem a per això!
Encara eres a temps d'apuntar-te!📝

Equip de Padel

30 Setembre de 2019 Africa M.

Equipazo de Pàdel Babilón, autèntiques campiones.

Octubre

Taller de Pintura

3 de Octubre de 2019 Chemi G.

Pintura en aquarel·la de nostres artist@s, realment sorprenent la capacitat d'aprenentatge que tenen. La vostra professora està molt orgullosa de totes i tots vosaltres.

Visita al Museu de Videojoc

8 de Octubre de 2018 MariCarmen M.

Ens ho hem pogut passar millor? Gràcies a Arcade Vintage 🎮🕹per deixar-nos gaudir d'aquestes relíquies..

Obertura Botiga Curs PFQB Auxiliars de Comerç.

11 de Octubre de 2019 Carmen R.

🔸️APRENENTATGE A través DE L'EXPERIÈNCIA🔸️
Els alumnes del PFCB ADAPTAT en "Activitats de comerç" han creat una botiga, amb productes de venda directa o online.
Aprenen les competències necessàries per a inserir-se en el món laboral i, a més, el recaptat ajuda a seguir amb els projectes de formació sociolaborals que es desenvolupen en Babilón.

Dia de les Biblioteques

24 de Octubre de 2019 Africa M.

Un 24 d'octubre de 1997 l'Associació Espanyola del llibre va decidir dedicar aquest dia a les biblioteques i és per aqueix motiu, que hem decidit visitar la biblioteca municipal. Ho hem passat molt bé aprenent el funcionament d'aquesta.

Novembre

Nit de misteri en Babilón

1 de Novembre de 2019 Carmen R.

Nit d'Halloween en Babilón, esglais divertits i convivència nocturna inoblidable.

Formació de les Formadores.

9 de Novembre de 2019 MariCarmen M.

Jornada de formació en la Complutense de Madrid sobre els últims estudis sobre l'envelliment de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Col·laboració amb Fundació Mapfre

29 de Noviembre de 2019 Carmen R.

Què millor que aprendre a través de l'experiència?🛍🗣
Dos alumnes del PFCB ADAPTAT en "Activitats auxiliars de comerç" practiquen habilitats sociolaborals amb la venda de flors de pasqua en la F. Mapfre.

Desembre

Dia Internacional de les persones amb disCAPACITAT

3 de Desembre de 2019 Babilón

Per la igualtat de totes les persones.
Pel respecte de totes les CAPACITATS.

Nadal en AFA IBI!

13 de Desembre de 2019 Chemi G.

Hem comptat amb les visites d'alumnes i professors dels col·legis Plá i Beltrán i Cervantes d'Ibi. Gràcies pels vostres somriures, paraules boniques i per omplir el centre d'entranyables nadales! 🎶🥁
També ens ha visitat Pedro Ruiz, qui ens va mostrar com es treballa l'espart. Sens dubte, una activitat que gaudim moltíssim! Gràcies amic per acompanyar-nos! 🌾🧺
Finalment adornem de manera nadalenca la porta principal del centre, gràcies als xics i xiques de l'Associació Babilón. Va ser molt especial veure-us i compartir moments junts! 🎨🎅🏼

Bones festes

23 de Desembre de 2019 Babilón

Des de l'Associació Babilón us desitgem unes Bones festes, agafarem forces i esperem veure-us l'any vinent..........